som en dans på rosor

herregud,  2h senare var jag klar på gymmet! jag värmde upp med löpbandet på 40min sen gick jag ner för att fråga efter en instruktör som kunde hjälpa mig med magen och precis då 10min senare började ett pass som är baserat på midjan! lovely, speciellt eftersom jag kom in gratis också! ;) sen blev det ytterligare armar och mage eftersom passet tog så otroligt mkt på benen också!

Stack hem till pappa som bjöd på mat, blev lövbiff med lite sås och massa grönsaker, och liiiite lite ris eftersom jag och Hanna har GImetoden just nu men får väl sluta med ris o pasta och sånt sakta, men det är alltid ngt!
Är väldigt sugen på blomkålssoppa!.... ska man ta ner det i magen också eftersom det inte blev sådär jättemkt hos pappa? ska jag klara av natten måste jag nog göra det...

förresten, ser ni min vanliga design? på min data är den helt vit :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0