träna träna träna....lat?

Försöker hitta motivationen till att ta mig ner till friskis och svettis men problemet är allvarligt att jag orkar inte gå ner! Så lat är jag! men måste försöka fixa en som jobbar där nere som kan hjälpa mig genom att nå min drömkropp innan januari börjar!
Praktiken slutade halv4 idag. Jobbig dag då jag är på den avdelningen där det är mest jobb. ingen kan ta hand om sig själv men det är mkt man får uppleva! mer än så kan jag nog inte säga eftersom jag skrivit på tystnadsplikt men samtidigt som det kan vara för långa pass så är det mycket man får vara med om! fick ta blodsockertester ensam idag! ;)


någon som kan ge förslag på riktigt bra midjeövningar? ni vet där kebaberna sitter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0