with perfect little teeth and a big cat..

Ja, vad ska man säga om lördagen, polisen, spruckna fingrar, blod, pussande med Nemo, jävligt sent hemma, shotrace på steakhouse, tafs på jockibois rompa(jag&malin var på g denna kväll), väldigt mycket dansande, blev kallad rasist(???:S), och längre kan nog listan bli!
Var iaf hos Thesses farmors lägenhet och mingla lite innan sedan vid 11 tåg vi tåget till HBG så vi var säkra på att komma in eftersom Lina gett oss fribiljetter! Blev en runda på Steakhouse där det blev 1shot för mycket för när man kom in på Pascha efter en 30min väntan var det första man såg var Nemo som satt i en VIPhörna med en tjejs tunga i halsen, haha! Jag och Malin var ju på G att något måste vi säga till dom så jag och Malin gick fram och sa först till Jocke "hörde att du gillar rödhåriga?" på lite skämt eftersom jag läst det på hans blogg och jag och Malin som är rödhåriga tyckte att det passade, han svarar glatt "ja" tillbaka och sedan hör man Nemo viska något så självklart frågade jag var han sa, svaret var "det är bara att köra på!" haha, lite småroligt! Sen hälsade vi innan både vi två och Nemo skulle gå sa vi att vi tyckte han var en go påg och krama&pussa han hejdå! PAHA! Berättade för Simon morgonen efter, trodde han skulle bli sur bara för jag pussa han men Simon bara skratta:P
Sedan gick vi för att dansa vidare bland en eller några för många babbar som hade sånt äckligt hårslick med krullet bak i nacken (typ babbe-hockeyfrilla med extra knorr!) som bara skriker "ooyeeeh, dansa mera mera!" ...jag och Malin gick därifrån. :|
Nu orkar jag inte gå in på mer galenskaper eftersom jag inte minns allt för det var några dagar sen men efter väldigt mycket dansande och skakande på huvet (träningsvärk dagen efter i nacken haha!) så gick vi iväg då mamma hämtade oss utanför GrandHotel där även Nemo gick in med någon blondin (hörde att hon var från munka?) och skulle ha en trevlig afton :)

Nej, hemma i säng lite innan 4 och väcktes igen av Simon som kom hem från Malmö kl8 på morron...jag sov sedan till halv4 men ändå somna jag igen vid 21.. Med detta vill jag säga att det var den bästa-galnaste-underbaraste kvällen någonsin som jag haft!!

Nej, matteboken väntar. Hamna i bråk med mamma när vi satt hemma hos henne så jag stack hem och får väl ge mig på det nu igen... prov på fredag och jag är väl .....många sidor bak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0