1,2,3,4 push it up and let it go!

Har suttit nu i flera timmar i hopp om att komma på bra övningar nu när jag ska öka träningen. Har gjort lite hemmaövningar till en film som gick på 5an som hette Electra. rätt så bra faktiskt och efter det så har det bara gått utför och nu sitter jag och kollar upp övningar och ska skriva ett program så man kan få lite slimmare figur. frågan är bara om det någonsin kommer bli så får mig?

Har börjat bli lite (läs mycket) beroende av figuren. vet inte vad det beror på men kan ha väldigt mycket med att jag inte får plats i mina dyraste jeans jag någonsin köpt :/ Bara haft dom i ett år så slänga dom tänker jag inte göra!
Vi får se hur träningsprogramet ser ut, ska klura lite på det nu!

Btw, jag är inte leb men trodde inte att Mel B hade en sån rumpa. Ser lite roligt ut med killen som har den inom räckhöjd, paha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0