28282828, ej29ej29ej29

Såg precis Maisies kommentar, jag har helt fastnat på den 29 ända sen förra veckan! sa grattis till amanda förra onsdagen, trodde att det var onsdag igår och idag, herregud!

Iaf, var som sagt hemma idag från praktiken, ska dit imr men börjar inte förren kl14 så det blir matte på morgonen!
Har suttit med mamma nu ikväll med det också men idag var ingen bra dag att plugga matte, annars brukar jag sitta lite småsugen på det men idag kom fan tårar fram! varför ha 3olika namn på en och samma sak?! den/de som skapade matte är fan rent ut sagt störda i huvudet!
Nej, ska in och lägga mig snart men ska kolla klart på tv4 som handlar om thailand, rätt så intressant för tror att jag och simon har lite intresse att åka dit igen efter nyår, nu ska vi bara se om jobbet och lägenheten/rummet går igenom! mer om det lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0