29september

Sitter just nu i datasalen på Åsbo, var hemma från praktiken idag eftersom migränen smög sig på igen, mådde skit hela natten och imorse vill jag inte ens prata om!:P

Men sen hade jag ju ett möte med ett par personer som ska fråga om det programmet jag går på just nu, dom avgör tydligen om programmet får fortsätta eller inte så får väl hoppas på snälla och lätta frågor!
Tar bara en timme så fick dra med min skalle på sånt här!
Ikväll/eftermiddag blir det bara mattetal och städning som gäller, ska göra provet idag så får hoppas på att det går bra för mig!

Säger även grattis till Amanda som blir 19 idag!

Kommentarer
Postat av: maisie

Haha C, du är före oss i tiden ser jag :) Det är en 28 idag!

2010-09-28 @ 19:20:08
URL: http://meifengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0