börjar nog bli bortskämd...

Jag har det bra jag!
Åkte ut till mamma på Sommarsol och smörade lite att jag inte kan gå runt i försmå jeans och wips så fick jag mina Levisjeans jag sökt efter!

Glömde förresten berätta att jag blev stoppad av polisen igår..på motorvägen!!!!
Hade taket nere och pappa som passagerare och blev stoppad precis innan Erikslund av en mc-polis som stannade mig vid vägkanten för att min vänsterblinkers inte gått av och att jag borde ha koll på instrumentbrädan lite mer, HEHE!
Aja, ingen skada sked men nu börjar träningsvärken kicka in och TimeOut kommer snart på 4an så ska slänga mig på Simon som ligger i soffan!

Förresten, skitkul att jag får fler besökare nästa varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0