dear tuesday

Ville bara säga att jag höll världens sötaste snygging i famnen igår! Var inne på BB för att hälsa på bebis, nu får vi bara se om vad det blir för namn, skrev charlie eftersom dom prata om det men inget är bestämt ;) tyckte dock han såg ut som en charlie.
Ville även säga att jag hatar mitt huvud. väldigt mycket. Men har iaf fått tvä arbeten gjorda, ska bara ge mig på 2provträningar till om huvudet tillåter...

Förresten, såg på tvserien om familjen Kardashian i helgen och blev helt paff när såg att Brody från The Hills var där?! Visade sig att kära Brody är halvsyskon med syskonen Kardashians då hans pappa är tillsammans med mamman till dessa störiga barnen.. Tro mig, dom som inte såg programmet förstår inte hur jävla jobbiga och dumma vissa verkade vara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0