En bra måndag på ny vecka



Ja.. det är väl bara att börja tagga igen!
Malin fyller 19 på torsdag och på fredag blir det utgång i Hbg!
Ska fråga min kära syster om man kan få däcka hos henne eller om man pallar ta tåget hem, det återstår att se!

Iallafall, nyss gjort "läxan" tills imorgon, rätt så onödiga frågor som man gått igenom gång på gång och imorgon gäller det att ta venprover.. PÅ VARANDRA! Är faktiskt nervös även om jag inte har nålfobi! Fast jag är nog mer nervös att jag inte kommer sticka rätt på någon men träffar jag rätt första gången så får man väl inte direkt någon större kunskap?
Tidigare idag var det självklart skolan, men slutade redan kl10 så blev tidig lunch och sen blev det att sticka till Vejby för att träffa Anna och prata ut lite. Rätt så skönta tt få allting sagt som man gått och grubblat på.
Åkte sen in till stan igen för att städa hemma hos Patrik som jag har jobb hos. Tog mig 4.5h och hade ändå 3rum kvar att städa! Gick igenom alla skåp och in i minsta hörn kändes det som och läskpantningen hamnade på över 50kr! Men resten av rummen får jag ta på fredag eller något för på lördag/söndag kommer Patrik med familj hem igen! (förhoppningsvis till ett rent och odammigt hem!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0