en söt bebisbild och onödig info!



bild sen igår på BB!

Precis gjort klart 4arbeten och pluggat lite på proven men vi får väl se hur det går. Måste diska också så man får lite avkoppling. Blev såklart hemma idag med skallebanken...igen.. -.- Ringde in eftersom jag skulle höra av mig om det inte går bort och det har gått en vecka nu men fick bara order att stanna hemma, ta det lugn och kanske ta en lugn promenad om jag kände för det.

Gjort änsålänge:

- ordbegrepp att förklara, 2papper
- inlämningsuppgifter om buksmärtor
- inlämningsarbete i socialpsykiatrin om Borderline
Har kvar:
- plugga till sjukvårdsprovet om cirkulationsorganen och andningsorganen samt sjukdomar inom detta på fredag.
- plugga till matteprovet och närvaroprovet som är på fredag.

Nu känner jag bara att mitt huvud inte orkar så mycket mer. får bli lite påläsning sen ikväll igen.Får jag inte bra på detta provet så dör jag, störigt att missa studiebesök men hellre det än att vara där och må illa. Skönt att ha sånahär dagar när man inte kan gå ut för dörren och vara fast med alla skolarbeten. Har man det ur vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0