godmorning sunshine!

Sitter och försöker hålla humöret uppe!
Vaknade med PMS, mensvärk, irritation för att jag inte vill vara i skolan utan på gymmet, hungrig efter lunchen och allmänt trött! Nej gud vad jag ska klaga, nu bytar vi om till positivitet:

Prata med mamma imorse, sa att jag inte skulle fortsätta på dansen pga för lite tid och om jag istället kunde få ett gymkort av henne för de pengarna. vilket jag fick!!
nu när jag kommit igång rätt så hyfsat bra med träning och kost så får det ju bara inte ta stopp!

Har precis avslutat ett arbete med Elise och Isabelle men eftersom jag inte har huvudet på topp så kom jag bara med småförslag och de gjorde det mesta. Det blir så svårt för mig när man sitter i en grupp och känner mig så dum och osäker att jag ska säga något som inte alls har med saken att göra att jag sitter tyst istället, paha!

Update några timmar efter:
Fick en tidig lunch och ska nu i en timme sitta och skriva rent om lagar i socialpsykiatri-kursen. mycket bättre att ha allting på dataskrivet papper än i en anteckningsbok för mig, kladdar så mycket annars! Sen ska vi ha sjukvård där vi ska lära oss att tvätta varandra, dock bara överkropparna haha så har med min sport-bh och joggingbrallor. Vi får väl se vart denna lektion tar oss.. känner på mig att det kommer skapas fnitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0