grattis på f-dagen syster och Charlie!



Igår åkte Simons syster in på BB och födde på kvällen!
igår fyllde även min syster 25år den gamla skruttan så det blev en fin present fast min syster inte träffat Simons släkt ännu! Kom hem till min syster igår och stannade upp när jag fick se ringen på hennes vänstra finger, då hade Rikard gått ner på knä kvällen innan när han bjöd henne på restaurang och friat! Det hände mycket igår kan jag säga :P

Just nu sitter jag i datasalen på Rönne och arbetar med ett arbete inom socialpsykiatri, ska skriva ett arbete om Border-line tänkte jag så får vi se hur det går! Efter kommer Simon och hämtar mig så åker vi in till BB och håller bebis! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0