look me in the eyeball

Detta har jag önskat mig hittils när jag fyller 19år den 23okt.

* Presentkort på Intersport
* Sån stor blå gummiboll som finns på gymmet, tappat namnet på den!
* Sodastreamer!!!!!!!
* Korsörhängen som finns på item.blogg.se (dom små av dom)
* Presentkort på Siggas salong för färg och klipp!

Mer tror jag inte faktiskt att jag önskar mig, 19 är inte så mycket. Kan tycka att det är åldern som finns mellan vild ungdom och första året som vuxen.

Som sagt så var jag på vårdcentralen imorse, migrän hejsanhopsan säger jag. Tog en massa blodprover också för att se mitt järnvärde osv så får vi se hur det ligger till om några dagar!
Kl 17.30 ska bilen besiktas så vi kan sälja den och sen blir det bara plugg hela resten av dagen, kanske en powerwalk också med tanke på att jag inte kan springa/gymma med denna skallebank man har! Får hoppas att det går över till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0