plånboken gråter av lycka!

1. Jag och mamma har suttit med matten i en timme eller två och jag klarade av min andra närvarouppgift! Inte för att jag gjorde klart kapitlet till denna uppgiften(är en vecka back) men eftersom mamma inte fatta precis att det jag hade uppe på datan var själva delprovet som man har varje vecka så diskuterade hon saker med mig och sen var den gjord! Och missförstå mig inte nu, hon diskutera och förklara saker hur det funkar, hon gjorde inte det till mig.
2. Fick hem min telefonräkning som brukar ligga runt 7-900kr men denna låg bara på 438kr!!! Fatta lycklig jag blev! Det minsta någonsin jag har fått tror jag!
3. Sitter och raggar låtar runt om på internet eftersom jag och några töser ska vara hos mig imorgonkväll och nästa fredag då vi firar Malin som blir 19 på torsdag! Nu gäller det bara att köpa biljett imorgon till Drängarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0