så kan det gå för en tösa

Ligger hemma med världens mensvärk men inte ska jag slappa för de! Ligger i soffan med både matteboken och anteckningar som jag skriver in på datan och letar ny info! Känner att jag måste hålla igång huvudet för att inte somna, sov inte så bra inatt men ska ut på en långpromenad sen för frisk luft så jag får iaf lite motion idag med det lilla jag kan göra!
Gick runt i skolan och satt i datasalen med världens kramp, när jag leta upp Ulla(läraren) så kände jag bara "okej nu svimmar jag, ser någon mig?????" för jag har det nämnligen lätt för att ha världens kramp, svimmar och spyr och har mig. Klen är jag.
När vi var i Polen för ett par år sen med mitt gamla  vänner-gäng så vaknade jag kl5 på morronen i en tågsäng (vi skulle åka tåg i 12h för att komma fram till hotellet) och jag sov högst upp i en säng som var 40cm bred. Iaf så vaknade jag och kände att jag behöver något i trosantrosan så jag la ett trosskydd tror jag det var och somna om igen, men när jag vakna 2h senare känner jag hur illa jag mig så jag går in till killarnas hyt längst ner i vagnen och frågar viktor om han har ipren men när jag står och väntar på att han ska hitta dom känner jag hur jag måste spy! Så jag börjar småkuta till toan påandrasidan vagnen men spyr mitt i den lilla korridoren vi hade. Går in till toan som är överfull av bajs då Polen tydligen har fattigt med toavatten så toan var helt torr. och sätter mig ner utanför och spyr mer! PAHA, tycker så synd om Viktor som så snällt torkade upp min spya! Det komiska var att bredvid killarnas hyt var det en toalett men nejdå! jag ska ta den på ANDRASIDAN hela vagnen -.-



Såhär såg det ut i våran vagn vi ungdomar hade för oss själva! TRÅNGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0