snart klar med lektion#2



Såhär såg det ut när jag var klar med att ta Dorentinas blod! Det var varmt... Blodet SPRUTADE UT och Dorentinas arm gick av! H3h3h3h3
Var sjukt nervöst och jag tränade ett rätt bra tag innan på provarmen innan jag tog tag i levande material som Sanne kallade det!
Men Doren var så snäll och lugn och hoppas att det inte gjorde alltför ont på henne!
maisan tog på mig men hon fick inte ut något blod, jag var blodlös.. men stucken blev jag iaf :D
Nu sitter jag och gör inte det jag ska göra. Har bara ett sånt sug efter gymmet att jag inte orkar ge mig på de frågor vi fått men vafan! Jag är för exalterad sen blodproven!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0