söndagar = ta-hand-om-dig-själv-dag

http://lager-157.jetshop.se/start-i-57.aspx

Hitta denna sida på Eleonors blogg och jag blev kär. Jävla fan helvete att jag ska hitta mina drömjenas jag letat efter för bara 500kr när dom kostar 1150kr ute i butiken! Jag har inte tid att upptäcka sånt här nu när jag ska spara! ringer mamma nu....men hon svarade inte, tror hon jobbar! Ska fråga om jag kan få en tidig julklapp eller f-present! HAHA. Men vad ska man göra när man bara har ett par jeans som man inte ens får plats i!?Dom är i 27/32 och jag behöver 29/32!


Iallafall, var precis på gymmet idag. Låg ju och skrev schema igårkväll men självklart glömde jag det hemma så jag fick luska ihop något, så detta blev träningen:
15min crosstraining
20x2/sida saxen (ligger på sida med raka ben och lyfter det översta)
30x3 90graders-gung (brett mellan fötterna och ställ dig i 90grader och gunga upp och ner)
20x2/sida hitlerhunden (ligg på sida med benen i 90grader, lyft det översta och behåll graden hela vägen upp och ner)
20x2 benspark upp (stå på alla 4 och ta ett ben upp i luften)
8x3 bröstmusklen
12x3 biceps
12x3triceps
10x3 rygglyft på maskin
20x2 mark-rygglyft
20x2/sida "kebablyft" (ligg på sida och gör liknande situps fast för kebaberna)
"Vaggan" (stå i höftbrett och vagga framochtillbaka med överkroppen till en hel låt)
20x3/mitten/sida/sida situps.

På något sätt känner jag mig fortfarande inte nöjd. Men det känner jag nog imorgon när tränignsvärken börjar kicka in. Ska bli skönt!
Nu måste jag städa, dammsuga, diska och själv hoppa in i duschen för vi har fult med disk sen festen i fredags som ännu inte gjorts. Har ingen lust med det alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0