mitten på september

Vet att jag inte uppdaterat på några dagar men har varit sjuk mkt, migränen är fortfarande lite kvar men har vant mig nu så orkar inte reagera på den. Kanske inte så bra egentligen men när man inte har pengar för läkarbesök så har man inte! Snacka om att jag måste ta kontroll över min ekonomi. Har köpförbud nu så får vi se hur länge det håller men ska iaf inte handla ngt innan min födelsedag och förhoppningsvis innan jul men det brukar ju alltid bli något nytt till nyårsfesten så ska ju inte säga för mkt. Vi får se hur det går helt enkelt.

Idag har varit en sorglig dag. Har bara regnat hela dagen, skolan innehöll två filmer på 27min/var och sen har jag bara sovit på soffan. Skulle till betrinären nu tio i 4 med Ragge eftersom jag upptäckte en knuta vid ingången till hans öra. Läkaren sa att det brukar oftast handla om tumörer när dom är så pass gamla (han är ungefär ett halvår för gammal än vad dom ska bli) men eftersom undersökningen och avlidningen var såpass dyra så fick jag avboka och hoppas på en fin död här hemma, uffh vad hemskt det låter men jag tänker absolut inte ta honom till en bonde som krossar huvudet mot en sten! Han verkar inte lida så mkt så man får väl göra det lite extra fint för honom nu i "slutet".

På tal om något helt annat vill jag bara avsluta detta inlägget med:
KISSIE, GÅ OCH DRÄNK DIG I DINA LÖGNER OCH F*TTFASONER, ORKAR INTE SE DITT FULA FJASS TILL FACE OCH INSER DU INTE ATT VERKLIGEN BLIR MER OCH MER HATAD FÖR DITT BETEENDE SÅ ÄR DU VERKLIGEN KÖRD I HUVUDET. provocerande my ass! En bra start fick du på bloggen av att vara såhär men tror du inte att du har gått lite för långt när du säger att "kissie" är en karaktär men beter dig som en bitch som du påstår att du inte är irl men herregud, väx upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0