Hongöarna - sista dagen i Ao Nang



bilderna kommer från våran utflykt häromdagen, Hongöarna! Vi åkte faktiskt dit med longtailbåt istället för speedbåt och det passade mig utmärkt! Vi hittade Nemo(förvånansvärt bra bilder blev det på han!) och en havsborre där det enda guiden säger är "just poison, hurt" helt lugnt..okej.

Det var en lagom tur och vi paddlade kajak runt Hongön också men satan i gatan vad varmt det var, svetten bara rann och jag ville lägga av efter 10min!

Inte så mycket har hänt de senaste dagarna, internet har varit så dåligt så därför har jag inte kunnat uppdatera. Kl 14.30 hämtar flygbussen oss och 16.30-18 befinner vi oss på ett plan till Bangkok där min kära vän Malin landade igår så ikväll blir det nog lite drinkar ute i Bangkok!

Min mage mår inte heller helt hundra, ärligt talat så skiter jag vatten 3-4gånger i timmen och det går inte över fast jag tar vätskeersättande och pulver som ska göra tarmen bättre! Hur tusan ska jag klara mig på planet ikväll? Tycker inte såna plantoaletter är roliga att sitta på!

Kl är halv9 just nu och jag är sugen på cornflakes! Idag blir det en sista dag i solen(vi vet ju inte hur vädret är i B men pool har vi iallafall!) men jag börjar undra om vi inte kan bli mer brunare? Känns inte som vi bränner oss eller får mer färg alls men tror vi är lite färgblinda!

Aja, vi bor på Prince Palace Hotell i Bangkok för er som undrar, både bra och dåliga kritiker men vafan.. bara vi har en säng och en pool är vi nog nöjda sen kommer jag få träffa min kära familj för första gången på 3.4månad nästa vecka!! Första kvällen spenderas ute i Tånga då pappa har premiärspelning med Snakeskin Playboys som han nyss joinat och eftersom jag redan sett detta bandet en gång innan så kan jag faktiskt säga att jag tycker dom har go countrymusik och är bra! Pappa hade tydligen spelat in en musikvideo också förra helgen om jag hörde Sebbe rätt ?(:S?) så ska bli spännande att se sin lilla pappa spela igen för det har jag inte gjort på år och dar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0