idag ska det firas!



idag ska hela dagen beskrivas med ett ord: perfekt. och i munnen har jag årets första jordgubbe för mig!
körde med mamma in till HBG för en liten runda men vi körde tillbaka igen och tog en god lunch på TG och direkt efter var det lite kalasfirande för Tomas som fyller 26år idag!
Det som gjort min dag är att en timme innan jag tänkte ta bilen till jobbet så ringde min ena gruppchef och sa att hon hade jobb till mig! Superglad blev jag och det blev en extra god lunch med ett stort smil på läpparna så nu har jag precis hämtat lite tider jag ska kolla igenom och sen skriva sommarschema nästa vecka.

Efter en snabbis nere på vita räck där mamma, jag och Patrik fick njuta av vårsolen som verkligen värmde så sitter jag nu hemma och väntar på att Elin ska höra av sig så vi kan ha en tjej-dejt tillsammans med Carro så ikväll befinner jag mig nere på torget på någon av uteserveringarna och njuter av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0