känns som alla mina dagar handlar om stan och sol på gräsmattan

Hallå hallå allihopa!
Kl7 ringde väckarklockan och halv8 var jag nere i tvättstugan och gjorde våra kläder finare. Hann precis bli klar med det sista innan jag var tvungen att dra ner till frisören för att försöka få en frisyr av mitt kaos till hår och med lite uppklipp och inramning så voilá, nu har jag fantamej en frilla!

Mötte upp Elise för en fika/lunch på tg och satt där i ett par timmar med några som kom ner om och hälsa på. Nu sitter jag hemma efter en runda på stan eftersom jag blir rastlös men nu sitter jag här hemma i mitt lilla krypin!
Försöker hitta ett nytt program till bilder så här kan bli lite snyggt i bloggen men jag lyckas inte hitta rätt. Simon får hjälpa mig sen när han kommit hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0