nu kan även jag säga att våren kommit till Ängelholm

Klockan är inte ens 7.00 och jag har varit uppe en timme tillbaka. Vi räknade inte med att vi skulle ha jetlag eftersom flygresan bara flög igenom natten och sen landade vi på morgonen men oj så fel vi hade, kl 21 igårkväll var vi redo för sängen för längesen (vi lever 5h fram) så för oss var kl 02 på natten!

Igår blev det en lunch på Simons och Simon fick sin första svenska öl, inte lika gott som Chang sa han men det får ju duga! Solen sken och värmde samtidigt som kalla vindar kom förbi, exakt som en tidig vårdag ska vara och man gosar upp sig med filtar och solglasögon med go mat på bordet så det gjorde vår dag lite.

Om 10min ska jag skjutsa Simon till affären så han kan köpa jobbskor och sen köra han ner till Klitter för idag kommer jag nog behöva bilen, har tvättid också och lägenheten är allt utom nådig för det var inte mycket vi hann med igår. Hade Therece, Polly och Tim med nya hundvalpen, Eva, Jens och Jini och sist men inte minst Brunken på besök så det blev en del man såg igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0