powerwalka runt halva Ängelholm

Jaha då var man färdigmotionerad för idag!
Halv9 snörade jag på mig promenix-skorna och vandra Hemb.parken-Luntertun-Skälderviken-ÄSSS-Klitterhus-hem så jag har väl sett halva Ängelholm på bara en sån kort tid som förmiddagen men tanken var att gå hem från Klitterhus men något fel på min höft hindrade mig och jag snodde bilnycklarna från Simon men nu vet jag iallafall hur långt min höft låter mig gå. Herregud jag låter gammal!

Idag ska iallafall saker hända! Jag har 2.5vecka på mig att fylla mina dagar med saker för lägger jag mig på latsidan så kommer det aldrig att gå att börja jobba igen! Då är det kört för mig så jag måste hela tiden göra något för att hålla mig igång! Mamma försöker få ner mig på Simons och visst, jag kan behöva pengarna men nu vill jag verkligen inte vara inom restaurangbranchsen, usch!

Pappa ska hjälpa mig hemma hos mamma idag, sängen ska monteras ner och flyttas över hit och förhoppningsvis sover man med större utrymme inatt (självklart kommer före och efterbilder). Dammas ska det också göras här hemma för på lördag smäller det, då träffar jag nästan alla mina vänner igen för en gå utgång här hemma i lilla byn!



puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0