railey beach - letade efter snoppgrottan!



idag var vi sega.. frukosten som jag fick leta efter blev faktiskt två turkey breast sandwich från Subway, fattar inte att jag aldrig ätit deras mackor innan för goa var dom! Här har vi stått ut med donalds ca 3gånger till frukost och sen inte alls tänkt på att det finns Subway här!

Iallafall så tog vi longtailbåt till Railey beach idag men vi båda var insatta på att ha halva kroppen i skuggan så det blev många flyttningar eftersom solen rör sig snabbt här! Jag har så många olika nyanser där bikinitrosorna sitter för jag har flyttat dom på nytt ställe varje gång jag solat så får ju försöka jämna ut det nu! Simon leta även efter en grotta som Kecke tipsat oss om där det ska se ut som att det finns snoppar överallt men vi hitta inget tyvärr!

Vi tog båten tillbaka och sen tog vi varsin öl och iste och satte oss på en balkong vi hitta här precis utanför vårat rum, satte mig vid datan nyss och fick nyss från Simons svåger att det varit en olycka i Ao Nang om ett ungt par som dött av elchock i duschen, så känner ni något som stinker havsvatten den 16april där hemma i Sverige så är det bara lilla jag som inte duschat på två veckor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0