I get so hungry when you say you love me

På sängen ligger kläder, handdukar och sängkläder.
Benen är rakade, bikinin är nerpackad
och imorgon kl9 kör jag, Simon, Linus och deras föräldrar
iväg till Lalandia för att spendera helgen där och fira
deras syster och systerson som fyller år nu.

Dagen har spenderats på stan, skulle till en mode/frisörshow som
Elise var med på men eftersom mitt huvud har varit nån
annanstans idag så glömde jag helt bort det, det blir så 
när man börjar tänka mycket och frågor dyker upp och jag har stått som en
gammal skata och har städat lägenheten från topp till tå.
Nu är även garderoben som stod och dammade i TV-rummet
borta för den tog pappa till tippen för nån timme sen!
Ha en trevlig och gla' valborg allesammans!



- denna saftflaskan hittade jag under diskbänken som Simon ställt.
jag kanske ska titta där under lite oftare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0