det där med stil är en knorrig sak

Här sitter jag nu i vår soffa och har precis ätit frukost/lunch som innehöll biff med bambuskott och ris! 

Sitter som vanligt och tittar in vissa modebloggar och jag bara dränks av allt snyggt, färgglatt, spets och gräddvita kläder! Men det är bara att hålla ut för jag har en sak att betala av först men ja, det suger lite att inte kunna gå runt i kläder som ser så somriga och glada ut. Just nu har jag fastnat på ljusa färger med volangliknande, spets, gräddvit osv. Eller så älskar jag att ha färgklickar lite här och där men det blir så svårt när man inte har tillgång till att fixa en stil man vill ha men jag får ta mig i kragen och skynda på avbetalningen, har ungefär halva klar så det ska väl gå bra! :)



bilder lånade från angelickablick.se, majatanna.blogg.se och stinalee.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0