FREEEEEEDAGSMYS!

Uppe me tuppen idag! Jag har svårt för att somna om när Simon väckt och pussat en hejdå för att åka till jobbet och med all stress jag har i huvet som måste göras idag så får jag ingen ro!
Datorbordet är klarmålad,ska bara torkas så har öppnas balkongdörren för att inte få massa lukter här inne som det lätt kan bli och vissa saker har burits ner till källaren och vissa saker väntar på att bli nerburna!
Ska ta en liten frukost nu sen promenera upp till Maxi och handla mjölk och blackboard-kritor till en "vecka-tavla" jag har haft ett par år men nu målat vit och får plats i lägenheten!

Ikväll vankas det Bhof med några brudar, ska bli skönt att få gå ut igen i denna dystra regniga sommar och bara vara och dansa häcken av mig! Senast var ju med Hanna och Sebbe och var hemma vid halv5-snorret så blir det en bra kväll i repris? ABSOLUT!



hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0