im flippin' my hair back

Måndag och nya tag komma skall!
Om en halvtimme ska jag befinna mig nere på FS och köra ett konditionspass så gott jag kan med tanke på knäna men även styrka på överkroppen och magen! Kanske tillochmed slänger in my tushie också!? Får väl se om Andreas tänkt köra ihjäl mig eller han låter mig göra mina klenisvikter, återstår att se!

Nu är jag ledig tis-ons-torsdag så förhoppningsvis hinner jag både vila och stärka upp knäna så det inte pajar helt, längtar tills remisbreven skickas hem till mig!

För att diskutera maten så har den varit lika dålig som träningen förra veckan! Ingen bra och stor frukost och knappt lunch utan bara fått slänga i mig något när jag kunnat och känt mig hungrig! Tog inte fettförbränningspillerna heller på 3dagar men idag är dom i kroppen och vi kör om på nytt, vill känna träningsvärken imorgon och svetten rinna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0