india - tragus

Denna dagen vill jag bara slå sönder! Var så positiv imorse eftersom jag tänkte leta efter en vit klänning på Väla idag (fest på lördag där tjejerna ska ha vitt) men inte fan fanns det en enda jävla vit klänning som kostade under 500lappen och var snygg?!
Åkte hem för att se vad jag har i garderoben men kan säga att där fanns inte ett vitt plagg! Jag har tre vita linnen men inga shorts som jag kan ha till eftersom dom antingen är för små eller för stora nu när jag gått ner lite, ingen vit klänning, inga vita byxor eller något så jag funderar väldigt starkt på att stanna hemma på lördag pga detta fes-temat!
Jag är ju inte rik så nytt kan jag ju egentligen inte heller shoppa..

jag hade beställt en beige/brun med gulddetaljer på från Nelly.com men skitroligt när Simon läser på inbjudan att alla tjejer ska bära vitt....

Eftersom jag inte hitta en klänning och hade hoppats på att hitta något där hemma så gjorde jag Sofie sällskap inne på India där hon pierca naveln och jag la mig direkt efter henne och pierca om mitt öra som Guldfynd så fint satte fel från första början! India är det billigaste stället jag hittat som piercar där så det blev lite spontant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0