is this real, is this a feeling?

Ingen träning idag, ingen träning igår men imorgon då jävlar befinner jag och Therece oss på FS och kör ett pass! Imorgon blir det nog kondition mage, armar och rumpa då jag haft ett litet uppehåll sen ska jag ta vart tredje dag mage, var tredje dag rumpa och var tredje dag armar så det blir lite variation!

Jobb halv8-halv13 sen började jag 15-21 igen men ändå får jag inte sovmorgon imorgon men på torsdag då jävlar!

Jag kom hem till två bävrar sittandes och spela hockey på ps3, Simon och Jens verkligen suger på det och blir själva väldigt förvånade när dom VÄLL sätter ett mål!
Kim och Docce är på väg hit tydligen fick jag precis veta så det blir väl ingen lugn kväll detta heller..

Måste också påpeka att jag mätte mig igår runt midjan och fått tillbaka 2cm för att jag haft tre lördagar istället för en förra veckan.. ska jag nu säga att jag även tryckte i mig 6st dumlebitar idag på jobbet?... SKÄRPNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0