jag säger dom förbjudna orden i augusti..

Måste bara tilläga att fast detta inte har varit en höjdarsommar detta året heller så är jag ganska nöjd, jag fick min sommar-dos jan-april när jag bodde i Thailand och jag kan nu öppet säga att jag välkomnar hösten till fullo! Alla mysiga ljus som kommer stå i fönstrena, alla mysiga koftor som värmer, min "stora, slarviga och långa mössa" som jag har på huvuet höst in och höst ut (måste nog hitta en ny då den jag har börjar bli sliten..?), alla höga stövlar man kan börja ha med raggsockor i, alla söta fingervantar, teddy-fitlarna man kurrar ner sig i soffan med en go film på TVn samtidigt som man hör regnet öser ner på fönsterrutan, alla underbara sjalar i färger, pastell, jordfärger, fransar, flätor osv,

Nej jag längtar till hösten! Dock vill jag vara utan blåsten för jag om någon hatar när det blåser! Har gjort i alla år och jag har inget tålamod till att få gå framstupa sidoläge när jag går runt i stan eller till jobbet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0