måndag och nya tag - igen

Hallå hallå där i lingonskogen!
hur mår ni alla där ute idag?
idag är det själva måndagen då jag ska komma igång igen och försöka få tillbaka motivationen men jag känner att jag är ganska pepp på att komma till gymmet om en timme, känna hur svetten rinner, känna musklerna pumpas och idag ska jag fasen ta hela kroppen på maskinerna idag och jag vill bara hoppa hopprep, vikter upponer, torka bort svetten och byta handduk efter handduk, ha musiken på högsta volm och bara höra musiknoter, gitarren och trummorna och bara ha mina egna tankar.

På tal om tankar, är ganska sugen på att ändra utseendet lite här på bloggen! Vill ha annan textstil och annan header men annars blir det nog inte så mycket skillnad! Får väl se vad jag kan knopa ihop!

Nu blir det Greys och sen i sista reklamen bytar jag om och vandrar ner till gymmet när programmet är schluuut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0