no no no no no



att träna när man har ont i halsen är inte något jag rekommenderar även om det är bara halsen du har ont i.
1. jag svimma nästan på friskis pga för lågt blodsocker, fick hjälp i receptionen och fruktsocker. tackolov för dextosol.
2. jag kunde inte göra crosstrainern för att andas snabbt och hastigt med en röd hals funkade inte självklart
3. jag känner mig hög, svimmig, yr, ännu mer ont osv osv

blev iallafall armar mage och lite kondition men nu ligger jag bara i soffan och är för rädd för att ställa mig i duschen och halka, speciellt eftersom jag ska jobba ikväll i 4h så får väl vila upp mig lite.



update börjar få feber...yey

Kommentarer
Postat av: polly

Hhaha, gött att inte vara ensam om det då! Krya på dig!

2011-08-31 @ 18:54:12
URL: http://extravagantdelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0