onsdag och allt vad det innebär!

Onsdag och detta är 3e dagen jag ska ta mig ner på gymmet!
Kondition och rumpa står på schemat och om en timme hämtar Therecé upp mig.
Gårdagens pass har resulterat i en väldans träningsvärk i armar och mage! Kan knappt vända mig i sängen så ont har det gjort men man kan ju träna för att få bort värken så det gör jag!

Nu känns det verkligen att jag har kommit igång! Frukosten är snart i magen, pillret är i magen och mitt stora glas mjölk står framför mig kallt och gott! Två fullkornsmackor med massa frön på blir morgonfrukosten sen tar jag en banan mitt i passet och efter tar jag en drickyoghurt. Tror inte på dom här "powerade"-dryckerna som ska vara bra efter träningen - tycker bara fårgen ser så oinbjudande ut på att vara nyttiga!


härliga svettdroppar på överläppen!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0