poff

Ungefär en timmes konditionsträning blev det idag på gymmet, svettades som en gris och det har aldrig känt så bra att träna och vänta efter resultat som idag. Att ha en bild i huvudet om hur man vill och har sett ut en vacker gång i tiden är frustrerande och jobbigt, väldigt psykiskt och det tar på en väldigt mycket.
Vill ge mitt allt och lite till för jag vet om att i slutändan kan jag inte bli mer än nöjd med mig själv.
Jag är otålig, orkar inte vänta på saker och ting och har bråttom med det mesta, en sämre egenskap hos mig som jag kanske ska lära mig att hantera. Jag vill ha allting nu, jag vill ha min knapp jag har pratat om som bara säger "poff!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0