sista dagen i vecka 32, nu är det snart 19veckor kvar av 2011

Jobbet är avklarat för denna vecka, gymmet är klart och jag känner mig fortfarande inte nöjd.
Det kördes på väldigt bra på gymmet och svetten rann men jag kände mig ändå inte fokuserad fast jag la till mage idag igen fast det bara var armar och kondition på schemat..
Imorgon blir det nog en paus, ska nog få håret omfixat av en frivillig eftersom jag nu bestämt mig att bli tokke igen, trivs bäst i det och känner mig självsäkrast i det så det får det bli! Riktig mysig höstfärg är det ju också!

15min crosstrainer
10min cykling
200 magövningar av olika slag
100 armövningar av olika slag, tri och biceps

ändå känner jag mig inte nöjd..
kan va för att gärkvällens bästa vänner fortfarande står och gnager i hyllan. Antingen ska jag ha mens och är sötsugen eller så har jag kanske tappat kontrollen på bara en dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0