tisdag och ledig = fixar dag!

Inte mycket uppdatering denna senaste tiden men idag är det ju bara tisdag och frukosten är i magen och det vankas gymmet! Igår blev det en powerwalk men när jag kommit halvvägs så gör mitt knä något jag inte förstår och jag kunde inte gå längre så det fick avbrytas och Simon fick hämta mig i Skälderviken! MUMS!

Idag fyller pappa och Sebbe år! GRATTIS!
Men det ska inte firas förren senare ikväll så idag blir det lite fix-plockdag! Städning, rensning, bädda rent sängen, måla naglar och inpackning osv osv idag tror jag. Hela denna veckan har jag inget jobb insatt och på torsdag åker jag med mamma ner till Malmö där hon ska operera ögonen och jag ska få vara med inne i operationssalen så är faktiskt lite pirrig! Sen stannar jag där tills på söndag tror jag för ska bo hos Ebba ett par dagar och på fredag blir det sista Malmöfestivalen och lördag blir det bakis-dag med massa Disneyfilmer och gottis! Denna vecka måste jag verkligen skäpra mig, har släpt på gränserna alldeles för mö och igår drack jag cola på en måndag, och en Nogger-glass.
Mina piller har jag inte heller tagit så dom är i magen idag och så kör vi ett nytt race! Snart mätningsdags också så måste skäpra mig nu, känner att det inte kommer bli lika bra resultat denna gången som första men ja, det är väl
tanken som räknas i vilke fall!

i väntan på att Simon skulle hitta mig igår..
man ser hur glad jag är va? -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0