"we may be lams in the kitchen, but we are tigers in the bedroom"




lite vad jag pysslat med på senaste tiden!
om ni undrar över den första bilden så hade vi en träplanka där
med urtråkiga krokar så jag kom på att jag skulle köpa en bit
tyg och spika upp där, så det gjorde jag!
gjort om köket och hallen, nu är det bara toan kvar men där inne kan man inte
göra så mycket så jag väntar med den, önskat mig nya tallrikar till jag fyller 20,
fyrkantiga, vita tallrikar (finns på Åhlens ni som undrar!)
men nu är "grunden" gjord i lägenheten så nu kommer nya saker när
man har råd eller stöter på något fint på stan!
Butiken "Inne" var farlig för mig att gå in i men det
blev bara skulten "toa" för 29kr, hjärtat som är på klädkrokarna
ska egentligen sitta där på toaskylten men såg så puttinuttigt ut!
Priser och sånt kan jag säga att jag har letat och hittat det billigaste
jag kan, typ på rusta och öb, vissa på ikea men jag kan
säga att jag har inte lagt mer än en tusenlapp och lite till
sen har jag haft sparade saker från när jag bodde hemma
och som min mamma velat bli av med.
vissa saker har jag även fått så är man kreativ så är man,
titta bara på toarullen som finns längst ner till vänster i köket,
den skulle vara i badrummet men hålen satt för långt ut för
att passa i de som redan var där och Simon vill alltid ha
hushållspapper i köket så den fick komma upp där istället
för att lämnas tillbaka, wips sa det och nu behöver jag inte se
den förbannade toarullen stå osexig bredvid mikron!

på tal om inget har jag precis sett att jag har besöksrekord!


Kommentarer
Postat av: polly

haha, var inne och köpte precis samma skyld förrförra veckan fast "WC" istälelt för toa :)

2011-08-11 @ 23:21:28
URL: http://extravagantdelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0