onsdagsgym!

Pillerna och frukosten är i magen och jag väntar bara på att en köpare ska komma och hämta sitt skrivbord hon köpte genom Blocket och sen drar jag iväg till gymmet! Blev ju ingen träning igår så tänkte köra kondition, armar och mage igen som i måndags men med andra maskiner!

Igårkväll efter att vi besökt Stephi på BB så åkte jag till en lokal i Hbg för att uppdatera mig inom HLR, jag ska ju jobba för Röda Korset som sjukvårdare så småningom men eftersom jag inte fick mitt intyg att jag gjort HLR i skolan så fick jag gå om kursen och det är jag väldigt glad över att jag gjorde, fast man har gått igenom HLR för ett halvår sen så är det mycket som uppdateras varje gång man gör om det och man lärde sig mycket mer än man gjorde i skolan så det rekommenderar jag till ALLA att gå för närsomhelst kan något hända! Sök bara upp Röda Korset i Hbg och ring och anmäl er till en HLRkurs som består av två delar och ni kommer få ett info-mejl skickat till er, superbra var det igår!

Nej, måste försöka vakna lite mer, har knappt sovit alls inatt för har haft halsont och mycket "flem" i hals och bihålor men nu är det lite bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0