den där röda dagen

Glad alla hjärtans dag på er allesammans!
Vår hjärtdag spenderades på jobbet kl8 till 14, köpte en ros till Simon som dom sålde på jobbet, åkte hem och sov, åkte tillbaka till jobb för att jobba fram tills nu.. Det var väldigt ovanligt många idag, alla var övertrevliga (även dom man vet är sura), massa mat och efterrätt, vin och skratt! Men jag och Simon har faktiskt inte firat denna gången fast det hade varit hur romantiskt som helst att fira här i Thailand men eftersom det inte blev någon sova alls inatt så sa jag till Simon innan vi slutade "vi köper inget till varandra, åker ingenstans utan vi bara åker hem och sover!" och det hade han inget emot.

Mycket har hänt de senaste 24h men det är inte något jag tänker ta upp här. Det har inget med Thailand att göra men det är svaret på mitt osociala tillstånd i bloggen igår. Det sköna är att man har så många trevliga svenskar här, har ett par nu som är så trevliga, träffade dom på stranden på vår sista helgdag förra veckan och då hade dom precis kommit ner och hittills har jag fått två böcker av dom, "I syrenernas tid" och en annan som jag fick häromdagen så jag har inte satt namnet på huvudet men den första boken har jag redan läst halva och bra är den! Och detta par ser på en direkt om något bekymrar en även om man  har ett leende på läpparna ute bland gästerna och dom får alltid en på bättre humör! Riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0