det blir faktiskt punktform denna kväll

1. Jag har kommit in i en period då jag verkligen bara vill ligga och lata mig i sängen med choklad, cola, chips och apelsinklubbor. med andra ord är nog mensen på g.. www.död-åt-den.se
2. Nu har jag rensat rätt så mö. Onödiga stora kartonger och boxar har slängts, dåliga nagellacksremover och alldeles för många nagelfilar är slängda.
3. Saker som vi vill ha hemskickade med våra två vänner som för övrigt befinner sig någonstans i Thailand är undanlagda plus att två påsar med kläder och presenter ligger i stor-chefens resväskor som åker till Sverige på måndag, så nu känns allt lite lättare i bröstet.
4. Skitsugen på att göra hårförlängning sista dagen i bangkok innan hemresa.. thesses syster är frisör så hon erbjöd sig att hjälpa mig ut med det sen där hemma med riktig tång och medel men får nog fundera ett tag till.
5. Området på pappas gata kommer få en schäfervalp i mars. Tiken är nu parad och en hund kommer komma till familjen.
6. Uppfödaren har svarat på våra mejl angående våran mops och när man planerar kullar. Tyvärr kommer en kull redan i påsk men 1. vi är inte hemma då och 2. det hade nog inte funkat för då börjar både jag och Simon jobba.

För övrigt så ska jag bara ligga och klaga över min omtumlade mage och tvinga Simon att massera den, något han faktiskt brukar göra självmant.

just det: 7. Malin kommer till Bangkok den 6april!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0