en del av shoppingen!



1. simon fotta allmänt på stranden, tyckte den såg så härlig ut. Patong beach
2. tröjan jag köpte som tack för hjälpen med tuggummit! 30kr
3. en annan simon köpte, 20kr
4. simon hamna i en skitbra vinkel!
5. ELMO-tröja! Köpte för den påminde mig om mamma! 30kr
6. patong beach, kecke o carro
7. fulsnygg tröja, halvgenomskinlig med bronslöv och sammetsdetaljer på, 40kr
8. randig genomskinlig skorta med korta halvpuffiga ärmar, 40kr
9. det klassiska Heidi Klum-linnet, bra för PMSdagar, 30kr
10. var bara tvungen att ha KalleAnka linnet! 40kr
11. LilWayne-tröjan jag tycker är dösnygg! 40kr 
12. Nederdelen på en korta klänning, prickig hela klänningen men tyckte
spetsen var så fin så fotta det istället! 40kr.
13. på lillfingret sitter en tåring som gör att det ser ut som jag piercat tån! båda två för 200kr
14. Simons tröja, 40kr 
15. köpte jag förra gången jag var i Patong men tror inte jag visat det för er, 60kr
16. det slutade med mycket shopping istället för fest..
17. Hårfön, blåa parfymen och plånboken för 15kr/st. Min rosa parfym kosta 120kr.

Det var väl en del av shoppingen.. kom till Patong med 5000bath och kom hem med 2000 kvar, då har jag ändå slösat på foto med Ladieboysen(som för övrigt stoppar upp sina BHar med pengarsedlar såg jag på min iaf) onödiga drinkar, mat, blommor o pussar m.m Kan nog lugnt säga att för det priser jag handla allt för här i Thailand hade bara gått till LilWayne-tröjan hemma i Sverige..det gäller att man prutar rätt!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0