en sak till innan jag stänger ner

måste bara tilläga en sak som gjorde min kväll!

skulle gå och hämta bilnycklarna innan vi slutade för hade ändå inte något att göra (hade två gäster på hela kvällen, resten var nere i buffén). När jag kommer fram till tjejen i lobbyn ger hon mig nycklarna och frågar "visst har du gått ner i vikt?", haha nej sa jag, snarare tvärtom. men då kommer den andra tjejen som sitter i lobbyn och visar med händerna från stor till liten och nickar medan hon suger på sitt sugrör av sin läsk. Hon andra instämde och sa "jo jag vet för när du kom hit var du ändå lite fluffigare men inte nu!"

Jag skyllde på att det måste varit tröjan som blivit större men man tackar! Från att vara misstänk-gravid till smal på två veckor, jippi!



bild från några veckor sen på Nai Yang beach. Fast min plut-mage syns så skiter jag i det, just bara för min fina kommentar! Minns att jag frågade mamma för några år sen varför jag har en sån plut-mage och hon sa "fråga din mormor, det är hon som gett oss den!" hahaha! Mormor, jag vet att du läser detta så detta får du nog ta och förklara för mig varför det är ditt fel, aldrig fått svar på det riktigt =)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0