en vanlig jävla söndag! (sugen på muffins)

hahah min mormor är rolig hon!
detta fick jag i ett mejl precis:
"Det är lördag kväll och Micke och jag spelar gamla cd-skivor och stör så många grannar som möjligt (skitdåligt på tv:n just nu)"

hade inte trott att min mormor kunde skriva så ungdomligt av sig! haha!

Inte sovit en blund inatt, mensvärk så det stänker om det så idag är det faktiskt inget jobb för mig. När jag inte kan jobba för att jag minst 7h sömn kan jag absolut inte jobba när jag inte ens fått 4h sömn så idag körde Simon iväg ensam. Ska försöka ta igen några timmars sömn men frågan är om jag ska ta en eller två timmar nu och sen gå till 7/11 för att handla frulle medans städerskorna städar rummet (det är ju trots allt söndagar dom brukar komma på). ja, så får det nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0