frustation är inte min starka sida

Hela dagen har bestått av att tänka ut hur jag kan äta bra och nyttigt här och det enda jag kom på var att själv ta bilen till Tesco Lotus imorgon och handla lite avokados, nötter och lite sånt bra och nyttigt. När man blir förfrågad om man är gravid (som fortfarande inte lämnat min trumhinna eller hjärna) så får man andra tankar om vad man kan äta här, för här är ju inte direkt en köttstek med grönsaker som man kan ta där hemma i Sverige, utan här funkar bara en maträtt om man inte väljer bort ngt, alltså man kan inte välja bort ris, man kan inte välja bort pasta osv osv.

förstå min panik! Det blir bilen till lotus imr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0