jävla jycke!



det här lilla kräket till hund har vi som granne. Skäller hela tiden tills man ger den onda ögat sen vågar den fan inte vara så tyken längre. iallafall så satt jag och Simon och vänta på taxin som skulle ta oss till jobbet för kvällspass (vi hade inte bilen just då) och dena hunden har kommit lös från dess koppel. Vi sitter på ett trappsteg vid vägkanten och iaktar hur denna lilla jycke går runt och och traskar och det enda jag tänker är "den kommer ställa sig och pissa på mig väska..". Rätt som det var ställer den sig och lyfter benet för att lätta på trycket och aldrig i hela mitt liv trodde jag att jag skulle daska till en hund men det gjorde jag fantamig! Hundjävel! Det komiska var att denna hund verkade ta smällen som att jag ville börja leka med han så av med han blev jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0