kännerförattslåtangentbordetiväggenochdrickacola,pmsnejdå?

så typiskt att man kommer på vad man kan blogga om på dagen när man inte sitter med datan men såfort man kommer till den lilla laptopen så faller allting bort från hjärnan.
just nu kollar jag på Seed of Chucky!!! för andra gången idag och fjärde gången sen jag kom till Thailand! Dom är verkligen ASDUKTIGA på att uppdatera deras kanaler! :D
Filmer som går är:
Seed of Chucky
Hood of Horror (snoop doggs film)
Simon says

sen en som handlar om ett spöke från 1800talet som lyckas fånga en man och dö med henne
och sen en annan som handlar om ett sjömonster som äter upp alla! :)

Låtar på musikkanalen är:
Ricky Martin - i dont care
Jewel - again and again
Brooke Valentine - girlfight
Jason Mras - im yours
och så några vita tjejer som bara sjunger "baby baby baby" genom hela låten. eller ja, förutom stycket då dom försöker rappa "mörkhyat" och kaxigt på spanska...

Sådär ser ni min TV-tablå jan och feb-månad! :D
tyvärr vill bara ögonlocken slocka och sova resten av kvällen men eftersom Simon smart nog inte tog dörrnycklen med sig när han gick till jobbet så kommer inte han komma in utan den nycklen som nu ligger på TV-bänken. Dörren är självlåst och det är något man verkligen hatar! Nu måste jag vänta uppe en halvtimme till innan han kommer hem.. aja, vad mer ska man klaga på idag?
Jo, jag har ingen högerstortånagel längre! =) wihooO! den har varit sjuk nu ett bra tag och nu idag har jag bara en liiiten bit på ca 0.5cm kvar.. Hittar inget apotek här i Nai Yang och sjukhuset är alldeles för dyrt så jag får faktiskt vänta att träffa läkare tills jag kommer hem om 1.5månad..tror ni jag ens kommer få en stortånagel utväxt igen efter den tiden? Det tror inte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0