Kate Winslet

Måste ge ett inlägg till Kate Winslet. Sån satans bra skådespelerska!
I Titanic får jag gåshud, hon spelar så bra att jag verkligen går in i det hela och tror att allting är på riktigt och jag hade dödat för att få hennes plats och göra den rollen själv men nu är ju inte jag någon skådespelerska. Det är faktiskt en av mina djupaste drömmar, att skådespela, men oandrasidan har jag ingen aning om jag är stark nog att göra det, att ta sig till USA och börja leta jobb men hade jag haft den lyckan att bli uppraggad av en producent på ett servitrisjobb som vill ha mig i en film hade jag nog tackat ja..

Men åter till Kate.. fyfan att få vara henne och tänka/veta att: "denna filmen har jag gjort, och gjort den så otroligt bra för något sånt här historiskt!"
Jag har inga ord till hur mycket jag älskar att hon gjorde denna rollen men en sak är säker, ingen hade kunnat göra den bättre! Tänk att få spela in en sån här historia om något så stort som Titanic! När man ser henne på bilder från filmningen och utstyrelserna osv så är hon så bra att jag tycker det ser ut som riktiga foton, från själva 1912 som folk har hittat i ett vattentät skåp.
Nej som sagt, jag finner inga ord hur bra jag tycker hon gör denna rollen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0