lägger glasögonen på bordet, släcker lampan

Klockan är över 22 här nu och vi har precis kommit hem från en faktiskt bra och lugn kväll på jobbet idag men mer om det får komma imorgon för just nu behöver jag sova!
Sov så dåligt inatt att min jobbe-morgon inte blev rolig! Men ikväll på jobbet var där nästan inget folk, så jag och Simon satt i kylrummet med kockarna och lärde oss thailänska men dom orden får som sagt komma upp imorgon så kan jag berätta mer om dagen imorgon istället!
Har en massa bilder till er också!
GONATT! Nu ska jag ligga med kudden och drömma om mitt saknade långa, röda hår! Förhoppningsvis är det långt tills jag åker hem för det har redan växt en del och sen blir det att färga det rött när man kommer hem för tusiken vad jag trivdes i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0