något jag glömt att nämna kanske?



För en vecka sen gick vi till skräddaren här i Nai Yang och jag hade sett denna klänningen på Kenzas blogg och kände att en sån vill jag ha! Så jag visade han bilden, sketchade upp lite ändringar och hur jag ville ha den och vips så hämtade jag den klar igår! Ryggen ska vara lite längre ner men känns som att om man inte nämner det så tänker inte folk på det ändå så jag bryr mig inte så mycket.
Nu har jag bara ett problem.. ingen BH i denna går att användas och nu
undrar jag bara om jag får plats i såna silikonkupor som man sätter på
brösten utan några band eller om dom helt enkelt är för små för mig?

Priset blev 6500bath, 1200kr vilket egentligen är jättedyrt för mig men jag ville bara ha den och ska jag lika gärna göra något stort som denna långklänningen som jag dessutom kan ha på min kusins bröllop i maj så
kan jag väl lika gärna lägga ner pengar på en sak som är lite egendesignad? Nu funderar jag bara
på om jag ska sy upp ett par byxor jag sett på bild också, dom gick bara på 1500bath, 300kr men tror jag
ska haffa ett par i Bangkok istället.
Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0